Postilakko hidastaa paperi-ilmoituksia

Postinkulkua koskeva lakko alkoi maanantaina 11.11.2019.

Lakosta johtuva postinkulun viive hidastaa PRH:lle paperilomakkeilla tehtyjä ilmoituksia.

Jos haluat ilmoituksesi kaupparekisteriin vielä tämän vuoden aikana, ilmoituksen täytyy olla perillä PRH:ssa viimeistään maanantaina 2.12.2019.

Tee sähköinen ilmoitus

Suosittelemme käyttämään sähköisiä ilmoituspalvelujamme aina, kun se on mahdollista.

Siirry sähköisiin palveluihimme:

Kaupparekisterin sähköinen YTJ-palvelu

Yhdistysrekisterin sähköinen asiointi

Tavaramerkin sähköiset palvelut

Sähköinen patenttihakemus

Sähköinen mallioikeushakemus

Paperilomakkeella tehty ilmoitus täytyy kiireellisissä tapauksissa tuoda asiakaspalveluumme Helsinkiin osoitteeseen Sörnäisten rantatie 13 C. Käyntiasiakaspalvelu on avoinna ma - pe klo 9.00 - 16.15.

Tarkemmat ohjeet

Olemme koonneet ohjesivulle tarkempia ohjeita lakon vaikutuksista seuraaviin:

  • Kaupparekisteri
  • Yhdistysrekisteri
  • Tavaramerkkirekisteri ja mallirekisteri
  • Patenttirekisteri ja hyödyllisyysmallirekisteri
  • LEI-tunnus

Siirry ohjesivulle.

Lue lisää lakosta Postin tiedotteista posti.fi-verkkosivustolta. 

Lisätietoja:

Asiakaspalvelu
ma - pe klo 9.00 - 16.15
puh. 029 509 5050

Tulostettava versio
Viimeksi päivitetty 21.11.2019