Koronavirustilanteen vaikutukset PRH:n toimintaan ja asiakkaisiin

Koronaviruksen aiheuttamasta poikkeustilanteesta huolimatta pyrimme käsittelemään ilmoitukset ja hakemukset normaalissa ajassa. Henkilöstömme on siirtynyt etätyöhön.

Asiakaspalvelumme toimii normaalisti lukuun ottamatta käyntiasiakaspalvelua, joka on suljettu toistaiseksi.

Pahoittelemme koronatilanteen asiakkaillemme aiheuttamaa ylimääräistä vaivaa.

Nyt on tärkeää noudattaa valtionjohdon ja viranomaisten ohjeita.

Tarkemmat ohjeet PRH:n asiakkaille

Koronatilanteen takia yrityksillä, yhdistyksillä ja muilla yhteisöillä on tavallista rajoitetummat mahdollisuudet hoitaa velvoitteitaan viranomaisille.

Olemme koonneet ohjesivulle tarkempia ohjeita koronavirustilanteen vaikutuksista seuraaviin:

  • Asiakaspalvelun toiminta
  • Kaupparekisteri-ilmoitusten määräajat
  • Yritysten ja asunto-osakeyhtiöiden yhtiökokoukset
  • Yhdistysten sääntömääräiset kokoukset
  • Kokousten ja päätösten pätevyys
  • Osakeyhtiön lopettaminen
  • Tavaramerkki- ja malliasioihin liittyvät päätökset ja asiakirjat

Päivitämme ohjesivua tarvittaessa. Siirry PRH:n ohjesivulle.

Lisätietoja:

PRH:n asiakaspalvelu
ma - pe klo 9.00 - 16.15
puh. 029 509 5050

Ajankohtaista koronatietoa yrityksille

Yritykset saavat lisätietoa koronatilanteesta myös mm. seuraavilta nettisivuilta:

Tulostettava versio
Viimeksi päivitetty 18.03.2020