PRH:n käyntiasiakaspalvelu on suljettuna 1. – 18.12.2020, sähköiset palvelumme toimivat normaalisti

Pääkaupunkiseudun koronavirustilanteen vuoksi suljemme Patentti- ja rekisterihallituksen (PRH) käyntiasiakaspalvelun tiistaista 1.12.2020 alkaen työ- ja asiakasturvallisuustoimenpiteenä.

Verkko- ja puhelinpalvelumme toimivat normaalisti.

Asiakaspalvelun puhelinnumero on 029 509 5050 ja se on avoinna maanantaista perjantaihin klo 9.00–16.15. Sähköiset asiointi- ja tietopalvelumme löydät prh.fi-sivuilta.

Paperi-ilmoitukset voit lähettää postitse tai jättää toimitalomme seinässä olevaan postilaatikkoon. Suosittelemme kuitenkin sähköistä ilmoittamista, joka on nopeampaa ja halvempaa.

Voit lähettää meillä neuvontakyselyn myös sähköpostitse osoitteeseen: neuvonta.kaupparekisteri@prh.fi tai käyttää chat-palveluamme, joka neuvoo kaupparekisteriasioissa maanantaista perjantaihin klo 10.00–14.00.

Olemme varautuneet hoitamaan viranomaistehtävämme koronavirustilanteesta huolimatta.

Pahoittelemme koronatilanteen aiheuttamaa ylimääräistä vaivaa!

Lisätiedot

PRH:n asiakaspalvelu
ma–pe klo 9.00–16.15
p. 029 509 5050

Tulostettava versio
Viimeksi päivitetty 30.11.2020