PRH:n käyntiasiakaspalvelu suljettu 10.1.2021 saakka – Sähköiset palvelut toimivat normaalisti

Pääkaupunkiseudun koronavirustilanteen vuoksi käyntiasiakaspalvelumme Helsingissä on suljettuna 10.1.2021 saakka työ- ja asiakasturvallisuustoimenpiteenä.

Verkko- ja puhelinpalvelumme toimivat normaalisti.

Asiakaspalvelun puhelinnumero 029 509 5050 on avoinna ma–pe klo 9.00–16.15. Sähköiset asiointi- ja tietopalvelumme löydät prh.fi-sivuilta.

Paperi-ilmoitukset voi lähettää postitse tai jättää toimitalomme seinässä olevaan postilaatikkoon osoitteessa Sörnäisten rantatie 13 C, Helsinki. Suosittelemme kuitenkin sähköistä ilmoittamista, joka on nopeampaa ja halvempaa kuin paperilomakkeilla ilmoittaminen.

Neuvoa voi myös kysyä sähköpostilla:

Kaupparekisteri
neuvonta.kaupparekisteri@prh.fi tai chat, joka neuvoo kaupparekisteriasioissa ma–pe klo 10.00–14.00.

Tavaramerkit
Neuvonta: neuvonta.tavaramerkki@prh.fi
Luokitukseen liittyvä neuvonta: luokitusneuvonta@prh.fi
Täydennykset ja vastaukset välipäätöksiin: tmposti@prh.fi

Patentit
Neuvonta: neuvonta.patentti@prh.fi

Mallioikeudet
Neuvonta: neuvonta.malli@prh.fi

Yhdistykset
Neuvonta: neuvonta.yhdistysasiat@prh.fi

Olemme varautuneet hoitamaan viranomaistehtävämme koronavirustilanteesta huolimatta ja pahoittelemme koronatilanteen aiheuttamaa ylimääräistä vaivaa.

Lisätietoja:

PRH:n asiakaspalvelu
ma–pe klo 9.00–16.15
p. 029 509 5050

Tulostettava versio
Viimeksi päivitetty 17.12.2020