PRH:n käyntiasiakaspalvelu suljettu 31.3.2021 saakka – sähköiset palvelut toimivat normaalisti
Pääkaupunkiseudun koronavirustilanteen vuoksi käyntiasiakaspalvelumme Helsingissä on suljettuna 31.3.2021 saakka työ- ja asiakasturvallisuustoimenpiteenä.
Verkko- ja puhelinpalvelumme toimivat normaalisti.
Asiakaspalvelun puhelinnumero 029 509 5050 on avoinna ma–pe klo 9.00–16.15.
Paperi-ilmoitukset voi lähettää postitse tai jättää toimitalomme seinässä olevaan postilaatikkoon osoitteessa Sörnäisten rantatie 13 C, Helsinki. Suosittelemme kuitenkin sähköistä ilmoittamista, joka on nopeampaa ja halvempaa kuin paperilomakkeilla ilmoittaminen.
Sähköiset asiointi- ja tietopalvelumme löydät prh.fi-sivuilta.
Neuvoa voi myös kysyä sähköpostilla:
Kaupparekisteri
neuvonta.kaupparekisteri@prh.fi tai chat, joka neuvoo kaupparekisteriasioissa ma–pe klo 10.00–14.00.
Tavaramerkit
Neuvonta: neuvonta.tavaramerkki@prh.fi
Luokitukseen liittyvä neuvonta: luokitusneuvonta@prh.fi
Täydennykset ja vastaukset välipäätöksiin: tmposti@prh.fi
Patentit
Neuvonta: neuvonta.patentti@prh.fi
Mallioikeudet
Neuvonta: neuvonta.malli@prh.fi
Yhdistykset
Neuvonta: neuvonta.yhdistysasiat@prh.fi
Olemme varautuneet hoitamaan viranomaistehtävämme koronavirustilanteesta huolimatta ja pahoittelemme koronatilanteen aiheuttamaa ylimääräistä vaivaa.
Lisätiedot
PRH:n asiakaspalvelu
ma–pe klo 9.00–16.15
p. 029 509 5050