Kokeile kaupparekisterin uutta chatbot-palvelua

Sinulla on nyt kaupparekisterin asiakkaana mahdollisuus käyttää uutta chatbot-palveluamme, kun haluat apua ja vastauksia kaupparekisteriasioihin liittyviin kysymyksiisi. Chatbot on käytössäsi viikon jokaisena päivänä vuorokauden ympäri.

Chatbot vastaa yleisiin kaupparekisteriasiointia koskeviin kysymyksiin. Se osaa myös ohjata sinut verkkosivuille, joilta löydät asiasta lisää tietoa. Huomaathan kuitenkin, että chatbot-palvelussa et voi tarkastella yksittäisen yrityksen rekisteritietoja tai ilmoituksen käsittelytilannetta.

Seuraamme chatbot-keskusteluja ja koulutamme bottia vastaamaan asiakkaidemme usein kysymiin kysymyksiin entistä paremmin.

Jos chatbot ei osaa vastata kysymykseesi tai tarvitset muuten asiakasneuvojan apua, voit pyytää keskustelun siirtoa asiakasneuvojallemme arkisin klo 9.00-15.00. Sen jälkeen asiakasneuvojamme vastaavat kysymyksiisi chatissa.

Uuden chatbotin löydät kaupparekisterisivuiltamme.

Lisätietoja:

Tuija Pajukka
Asiakaspalveluesimies
Patentti- ja rekisterihallitus
p. 029 509 5730

Olli Ilmarinen
Kehitysasiantuntija
Patentti- ja rekisterihallitus
p. 029 509 5236

Tulostettava versio
Viimeksi päivitetty 23.11.2021