Siirry suoraan sisältöön
Valikko

Vakinainen asiakasneuvoja

Patentti- ja rekisterihallitus (PRH) edistää yrittäjyyttä, innovatiivisuutta ja yhteisöllistä toimintaa Suomessa ja kansainvälisesti. Tavoitteenamme on erinomainen asiakaskokemus ja laadukkaitten viranomaispalvelujen tarjoaminen.

Haemme Asiakaspalvelut ja viestintä -tulosalueen asiakas- ja tietopalveluyksikköön asiakasneuvojaa vakinaiseen virkaan puhelinpalveluun 6.2.2023 alkaen tai sopimuksen mukaan.

Pääasiallinen tehtäväsi on neuvoa asiakkaita puhelimitse kaupparekisteri- ja yrityskiinnitysrekisteriasioissa. Opastat asiakkaita kaupparekisteri-ilmoitusten tekemisessä, sähköisessä asioinnissa ja kaupparekisterin tietopalveluiden käytössä. Pääasiallisen puhelintyön lisäksi annat neuvontaa sähköpostitse.

Tehtäviin voi sisältyä myös yhdistys- ja säätiörekisterineuvontaa, asiakasneuvontaa chat-palvelussa ja käyntiasiakaspalvelussa, asiakirjatilauksien hoitamista sekä PRH:n muihin rekistereihin liittyvää neuvontaa.

Virkaan valittavasta henkilöstä voidaan tehdä hakijan suostumuksella henkilöturvallisuusselvitys (Turvallisuusselvityslaki 726/2014). Turvallisuusselvitysmenettelystä ja selvityksen kohteen oikeuksista löytyy tarkempia tietoja osoitteessa www.supo.fi. Siirry Suojelupoliisin sivuille tutustumaan tarkempiin tietoihin. Avautuu uuteen välilehteen

Parhaat edellytykset tehtävän hoitamiselle antaa soveltuva, esimerkiksi tradenomin tai oikeustradenomin tutkinto, sekä aikaisempi soveltuva työkokemus puhelimitse tehdystä neuvontatyöstä tai yritysasiakkaiden neuvonnasta. Arvostamme yritys- ja yhteisöasioiden ja niihin liittyvien rekisteriasioiden tuntemusta.

Sinulla on asiakaspalveluosaamista, yhteistyötaitoja, suullista ja kirjallista esitystaitoa, itseohjautuvuutta sekä kykyä hakea tietoa ja soveltaa sitä.

PRH:n asiakaspalvelun kielinä käytetään suomea, ruotsia ja englantia. Tehtävässä tarvitaan erinomaista suomen kielen taitoa sekä vähintään tyydyttävää ruotsin kielen taitoa. Arvostamme, että osaat neuvoa asiakkaita suomen kielen lisäksi ruotsiksi ja englanniksi.

Tarjoamme mielenkiintoisen asiantuntijatehtävän, tehtävissä tukevat ammattitaitoiset työtoverit ja erinomaiset mahdollisuudet kehittää osaamista. Moderni toimistomme sijaitsee Helsingin Hakaniemessä. Tehtäviä on mahdollisuus hoitaa myös osittain etätyönä.

Tehtäväkohtainen palkkaus määräytyy PRH:n palkkausjärjestelmän mukaisesti. Asiakasneuvojan tehtävä sijoittuu vaativuustasolle 8 (2 382 euroa/kk). Tehtäväkohtaisen palkan lisäksi maksamme henkilökohtaiseen suoriutumiseen perustuvaa palkanosaa enintään 48 % tehtäväkohtaisesta palkanosasta. Kokonaiskuukausipalkka tulee todennäköisesti asettumaan 2 610-2 725 euron välille. PRH:ssa on käytössä tulospalkkiojärjestelmä.

Virka on viraston yhteinen. PRH:ssa on käytössä enintään kuuden kuukauden koeaika.
Lisätietoja tehtävästä antaa puhelimitse asiakaspalveluesimies Louna Kiuru, p. 029 509 5447. Tutustu PRH:een myös viraston verkkosivuilla.

Hakemukset, joita ei palauteta, pyydämme toimittamaan ensisijaisesti Valtiolle.fi-palvelun kautta viimeistään 15.12.2022. Siirry asiakasneuvojan hakuilmoitukseen Valtiolle.fi-palvelussaAvautuu uuteen välilehteen. Mikäli sähköisen hakemuksen lähettäminen ei ole mahdollista, hakemuksen voi toimittaa PRH:n kirjaamoon osoitteella Sörnäisten Rantatie 13 C, 00091 PRH.

Gå till den svenska versionen av platsannonsen på webbplatsen prh.fi.Avautuu uuteen välilehteen

Hakuaika päättyy: 15.12.2022
Tulostettava versio Viimeksi päivitetty 28.11.2022