Huoltokatko PRH:n sähköisissä palveluissa pe 3.10. klo 15.30 - ma 6.10. klo 9.00
PRH:n järjestelmiin tehdään päivitys- ja ylläpitotöitä lauantain 4.10.2025 klo 9.30 ja sunnuntain 5.10.2025 klo 18 välisenä aikana.
Huoltotyö aiheuttaa katkon kaikissa PRH:n sähköisissä asiointi- ja tietopalveluissa. Ilmoitusten tai hakemusten tekeminen ei katkon aikana ole mahdollista.
Huoltokatkon vaikutukset yleisimmin käytettyihin PRH:n palveluihin
YTJ-palvelu sekä yhdistysrekisterin sähköinen asiointi ovat poissa käytöstä pe 3.10. klo 15.30 - ma 6.10. klo 9.00.
Lisäksi Virre-tietopalvelu, yrityksen nimipalvelu, yhdistysrekisterin tietopalvelu sekä tilintarkastusvalvonnan asiointipalvelu ja tilintarkastajahaku ovat poissa käytöstä lauantaina 4.10.2025 klo 9.30-13.00.
YTJ:n yritys- ja yhteisöhaku toimii katkon aikana normaalisti verovelkakyselyä lukuun ottamatta.
Patentin, tavaramerkin ja mallioikeuden asiointi- ja tietopalvelut ovat poissa käytöstä la 4.10. klo 9.30 – su 5.10.2025 klo 18.
Pahoittelemme huoltokatkoista aiheutuvaa haittaa. Osa palveluista voi olla käytettävissä jo ilmoitettua aikaisemmin.
Prh.fi- ja ytj.fi-verkkosivustot toimivat katkon aikana normaalisti.
Lisätietoa:
PRH:n asiakaspalvelu
puh. 029 509 5050 ma-pe klo 9-15