Palveluvastuun osa-alue

Palveluvastuun osa-alue liittyy YK:n kestävän kehityksen tavoitteeeseen Rauhaa ja oikeudenmukaisuutta, hyvä hallinto (16).

Vastaamme siitä, että palvelumme ovat asiakkaiden tarpeiden mukaisia, helppokäyttöisiä, saavutettavia, turvallisia ja toimintavarmoja. Niin ikään vastaamme asiakkaille antamamme ohjeistuksen ja viestinnän ajantasaisuudesta ja ymmärrettävyydestä.

Asiakaskokemus ja -tyytyväisyys

Mittaamme ja kehitämme jatkuvasti asiakaskokemusta ja asiakkaidemme tyytyväisyyttä palveluihimme:

  • Tuotamme asiakkaillemme heitä hyödyttävät asiointi- ja tietopalvelut.
  • Otamme asiakkaat mukaan palvelujemme kehitystyöhön.
  • Parannamme prh:laisten asiakasymmärrystä.
  • Ilmoitusten ja hakemusten käsittelyajat ovat asiakkaiden tarpeiden mukaiset.

Lue lisää: Asiakkaamme ovat hyvin tyytyväisiä.

Digitalisoinnin edistäminen ja digikypsyys

Edistämme PRH:n palvelujen digitalisointia ja digipalvelujemme käyttöä sekä digikypsyystasoamme.

Lue lisää PRH:n digikypsyydestä.

Palvelujen vakaus ja turvallisuus

Huolehdimme palvelujemme vakaudesta ja turvallisuudesta seuraavasti:

  • Varmistamme hallinnassamme olevien tietojen luotettavuuden, ajantasaisuuden ja tietoturvallisuuden.
  • Varmistamme digitaalisten palvelujemme vakauden ja turvallisuuden.
Lue lisää palvelujemme vakaudesta ja turvallisuudesta.

Lue myös rekisteritietojemme ajantasaisuudesta.
Tulostettava versio
Viimeksi päivitetty 08.11.2022