Saavutettavuusseloste: Tilintarkastajarekisterin asiointipalvelu

Patentti- ja rekisterihallitus (PRH) tekee jatkuvasti työtä palvelun saavutettavuuden parantamiseksi. Päivitämme tätä selostetta sitä mukaa kuin puutteita korjataan.

PRH pyrkii takaamaan tilintarkastajarekisterin asiointipalvelun saavutettavuuden lain mukaisesti (laki digitaalisten palvelujen tarjoamisesta 306/2019 ).

Saavutettavuusselosteen laatiminen

Tämä seloste on laadittu 31.8.2020. Tilintarkastajarekisterin asiointipalvelua ei ole auditoitu.

Palvelulle tehdään auditointi syksyn 2020 aikana. Auditoinnin perusteella tämä seloste päivitetään ja saavutettavuuden tila tarkennetaan.

Mikä on saavutettavuuden tila?

Tämä verkkopalvelu ei täytä lain vaatimuksia (laki digitaalisten palvelujen tarjoamisesta 306/2019 ).

Miten voit antaa palautetta puutteista saavutettavuudessa?

Jos huomaat puutteita saavutettavuudessa, niin anna ensin palautetta meille PRH:een. Vastaukseen voi kulua 14 päivää. PRH:n palauteryhmä vastaa palautteiden käsittelystä. Siirry antamaan palautetta saavutettavuutta koskevista puutteista.

Jos et ole tyytyväinen PRH:lta saamaasi vastaukseen tai et saa PRH:lta vastausta lainkaan 14 päivän aikana, voit tehdä ilmoituksen saavuttavuutta valvovalle viranomaiselle Etelä-Suomen aluehallintovirastoon. Etelä-Suomen aluehallintoviraston sivulla kerrotaan tarkasti, miten ilmoituksen voi tehdä ja miten asia käsitellään.

Etelä-Suomen aluehallintovirasto yhteystiedot

Etelä-Suomen aluehallintovirasto
Saavutettavuuden valvonnan yksikkö
saavutettavuusvaatimukset.fi
saavutettavuus(at)avi.fi
puhelinnumero vaihde 0295 016 000

Tulostettava versio
Viimeksi päivitetty 21.09.2020