Kaupparekisterin chatbot ja chat-neuvonta

Kaupparekisterin chatbot neuvoo asiakkaitamme vuorokauden ympäri. Chatbot on käytettävissä prh.fi-sivustolla kaikilla kaupparekisteriä käsittelevillä sivuilla.

Kaupparekisterin chatbot antaa yleisneuvontaa kaupparekisteriin liittyvissä kysymyksissä. Chatbotia koulutetaan ja sen sisältöä kehitetään jatkuvasti käytyjen keskustelujen ja palautteen perusteella.

Chatbot voi tarvittaessa siirtää keskustelun asiakasneuvojalle arkisin klo 9.00-15.00. Vastaamme kyselyihin mahdollisimman nopeasti.

Hallintolain mukainen neuvonta koskee vain kaupparekisteriin ilmoittamiseen liittyviä asioita. Neuvojamme eivät voi virka-asemassaan antaa neuvoja yhtiöoikeuteen, verotukseen tai muuhun juridiikkaan liittyvissä kysymyksissä. Emme myöskään luovuta henkilötietoja chatin kautta.

Vastauksemme perustuu vain niihin tietoihin, jotka olet esittänyt chat-keskustelussa.
Lue lisää neuvonnan sisällöstä.

Tulostettava versio
Viimeksi päivitetty 01.03.2022